Mat Gebu Antique Corner

Tuesday, May 19, 2009

SEXY WHITE AND RED ROSES 2..

Seronoknya semalam dapat rembat pinggan hidang "Oriental Ceramics (OC)"...Dapat leer 1 biji, lepas tu pinggan makan 10 inci dapat 5 biji, pinggan makan 9 inci, 1 biji dan juga pinggan/piring 8 inci dapat 1 biji....

Cuma pinggan/piring 8 inci tu bunga dia lain sikit...Macam gambar kat atas tu, tak kurang cantiknya, menyerlah gitu...

6 comments:

nassir said...

piring 8 inci ni mmg rare bunganya
saya pon ada jmpa ,tapi tak beli sbb oriental ceramics...hehhe

lepas tu rasa rugi lak..

Mat Gebu said...

Nassir...
Memang betul..saya pun pertama kali jumpa...

inna said...

aik dapat lagi ...hehehe..
mat ni ada ong aje la...

bunga yang atas tu lebih hampir corak dia dgn cembol kabinet akak..nak sama 100% la mat..

inna said...

eh tertinggal satu ayat..
mat tu semua pinggan leper eh..wah sungguh mengujakan...hehe

ain said...

saya suka bunganya. terang!!

SiS-lin said...

cntik ar bnga dia..lain dr yg lain..lg2 bunga putih bntik hitam tu...