Mat Gebu Antique Corner

Thursday, May 14, 2009

BLACK AND WHITE ROSES

Dapat 2 keping di sebuah kedai cina buruk...tapi mat puas hati sebab suka tengok bunga dia...Begitu halus dan molek terletak di tiga sudut piring. Rim keemasannya sedikit pun tidak ada cacat cela, masih bersinar seperti dalam gambar....

Bunga rose dwi-warna pada kelopaknya, seakan2 hitam dibahagian dalam dan putih diluar. Kalau diperhatikan daunnya pun seperti mempunyai 2 lapisan warnna hijau kebiruan dan kelabu kehitaman.....

4 comments:

SiS-lin said...

o mat..kedai cina buruk pun,skli dh lap & bkk bg pose..ada klasss gitu..kan?lg buruk lg antik brg dia kan?

~Yatt~ said...

kul bape ler cik mat nie tido dok meng'upload" gambo2 nie? nie mesti kes byk sgt nak share...LOL

ain said...

wah...cantik yg ni. saya sukaaa!!!!

Mat Gebu said...

sis-linn...
Linn, apek2 tu tu mata dah tak terang sangat, tu pasal dia org nampak semuanya buruk...

yatt...
Bialah rahsia...hahahaha

ain...
Cabtik kan...ni yg lagi teruja nak menyerang mana2 kedai apek tua..