Mat Gebu Antique Corner

Thursday, May 14, 2009

RED & VIOLET PEONIES

Tertarik dengan gabungan warna bunga "peonies" yang begitu hangat, gandingan warna merah dan violet nampak begitu serasi. Kena pulak dengan pinggan/piring yang putih mulus dan diserikan dengan rim keemasan...

Mungkin pinggan/piring ini masih boleh didapati...tapi cuma di kedai2 tertentu sahaja...Mat pun dapat tak banyak....

4 comments:

SiS-lin said...

ee yg ni aku suke ler..cntik sweet je kan...adehhhh klu yg ni pun aku nk beli mat..guna sendri...

~Yatt~ said...

nie pun cantik mat..tp 'abg' apek kasi tau bunga nie dikategorikan sbg 'version terbaru' pgn mgkuk lama nie..kiranya adik bongsu dia ler..entah betul ke idak..tp still menawan kalbu..yg nie sy lum wat entri lagi..nanti2 st tempek..kasi gegarrrr!!!!

azlina said...

mat lina pun ada pinggan macam ini tapi dapat 2,3 keping je..cantikkan mat..

Mat Gebu said...

sis-linn...
Linn, aku rasa kat JB, ada lagi tau jual, tapi kena cari lahh...pstt ingat tak kedai "Melayu" yg aku cakap tu..tah2 situ ada..

Yatt...
Ye kee.aiseyy kita ni tak pakar sangat, tapi bunga dia tu cun kan...kalau makan nasi lauk tak sedap pun tak pa, boleh belek2 bunga..hehehe

Azlina...
Memang cantik...bunga dia tu nampak molek sangat kan..