Mat Gebu Antique Corner

Sunday, May 24, 2009

SAKURA 3 BERADIK

Jeng....jeng...jeng....Ini lah dia. 3 dara pingitan... Depa ni semua dara tau, sebab mat dapat dari kedai apek tua, bukan barang 2nd hand..Teruja tgk n3 Yatt dan Kak Inna...Aduhh.... semua jenis set sakura si yatt ada....kalau M'sia ni macam Jepun, pokok sakura pun aku ingat dia tanam jugak!!...Kan yatt?...Tapi guaa tabik gila sama lu lah bebb!!, pengumpul tahap "tegar"!!

Yang ni kakak sulung si sakura...memang femes dengan reka bentuk mulut lebar dan sedikit berbibir, dihiasai lingkaran bunga sakura merah jambu (awww!!!)...dan juga berlipstik emas...memikat sungguh kan.

Kak Ngah dia pun tak kurang hebat...dengan potongan body ala2 "nasha aziz"...ahaks..Tapi kan memang cun laa..depa nie...betul tak?

Yang ni kira pangkat kak cik, sebab rupa macam "degil" sikit, dengan tangkai cawan sedikit bersegi (sah2 kuat menyiku orang!!)...Rasa2nya mat ada juga sebiji macam ni dulu, tapi dikeluarkan dari kilang lain dinegeri China, sebab cop kat punggung dia lain dari yang dulu tu...Lain kali kot2 lah ada rezeki, dapat yang lain, mat letak lagi yea kat blog...

4 comments:

~Yatt~ said...

hahaha..gelak dulu sblm bagi komen..mmg kelakar karangan cik mat..penerangan satu per satu cawan2 sakura tu menggeletek usus perutku...ekekekeke....

ummi said...

Cantiiiiikkk sesangatttt...huhuuu..bila nk dapat ni??

inna said...

hahaha...sampai ke nasha aziz disebut2..aduhai...dia bukan dara pingitan la mat...hehe..

semua cantik2.....

Mat Gebu said...

Yatt..
kalau ada byk mcm u punya tu, lagi payah nak karang cerita..sebab watak kena tambah..hehehe
'
kak ummi...
Kak, pi cari kat belah KL pulak..akak kan selalu merempit ke KL, saya ni dok ulu, payah sikit..hehehe..

kak inna..
Hehehe, tapi dia tu cun kak...hehehe..