Mat Gebu Antique Corner

Sunday, June 7, 2009

TEKO LABU?...

Ini lah hasil rompakan terbaru.. Tapi dapat sebiji je teko, pada hakikatnya, corak tak delah cantik mana, cuma keunikkan tu dan umur dia yang menyebabkan mat beli.. Tapi kan lama2 ditenung dan direnung, baru berkenan dan terpikat...Cutting bahagian atas seakan2 "Meakin".....

Ada seakan2 percikan bunga api berterabur di bahagian perut teko yang seakan labu....nampak unik...Mula2 ingat teko ni buruk tapi memang warna dia mcm tu, tapi pada pendapat mat lah, mungkin warna dia sedikit luntur atas faktor waktu.....

3 comments:

~Yatt~ said...

salam cik mat!!!! akhirnya cik mat keluar dr tempat bertapa..hehe..dlm piccas tu nampak tangan cikmat memegang camera tu..hehe...neway cantik ler teko nie mmg unik design dia..teko labu yg ala2 meakin..

Mat Gebu said...

salam yatt...Whaaa!!!, nampak ke, habislah kemontokkan ku terserlah..ahak, semalam saya menerima kunjungan tetamu (di kalangan blogger)...sakit perut asyik gelak jeee...

shas said...

terkejut saya bila tgk teko ni..saya baru jumpa satu set je cawan dgn piring.walaupun takde bunga,saya beli gak sb unik.jd saya pinjam le nama yg cikmat bagi..bunga api meletup..hehe..