Mat Gebu Antique Corner

Tuesday, June 9, 2009

SET BUATAN JEPUN

Ok..last n3 for today...Mat letak tea set yang tak lengkap....Hmmm sedeyy lahh, sebab teko dia tak de...Cuma ada set cawan, pinggan, piring kuih dan piring sederhana besar. Tapi disebabkan ianya nampak menarik dan buatan negara matahari terbit, mat beli lah juga....Tak kesah, janji dapat......



Tapikan satu kemushkilan lah pulak, ada beberapa keping tu kan, cop mohor kat bawah dia lain sikit, walaupun depa tu buatan Jepun...Yang dok belah kiri tu, cop mohor dia ala2 kerabat di raja...Belah kanan pulak ibarat kaum "marhaen" sahaja... Tak kisah lah bebb, janji guaaa suka...Ok jumpa lagi dengan n3 baru esok yeaa....ampon dan maaf jika terkasar bahasa yeaa...byeee!!!!

2 comments:

ummi said...

Mat, yang ni cantikkkk...akak suka kaler tu..tambah2 duk atas meja gitu..hehee...cantik rumah Mat, bila nak pi buat lawatan rasmi nih? Dgr Kasawari n geng dah byk kali mai dah tu...jeles tul...hehee

inna said...

cantik jugak ek corak dia..ada daun segar dan ada yang kering...tu namanya hukum alam yg adil..hehehe

ala apo nak sedih2 takde teko ..ko masukkan aje uncang teh boh..pastu tuang air panas...hahaha..

set tu dah sesuai la mat utk guna sorang2...hahaha..