Mat Gebu Antique Corner

Friday, February 19, 2010

MY PASSION GIVEAWAY....

Salam semua, hari ni mat masukkan n3 pasal "GIVEAWAY" dari blog 'KAK NANNIE" klik di sini. Antara blogger antik yang serba boleh, tapi salute dengan kerjatangan "Smocking" yang beliau hasilkan...pstt dulu aku haram tatau "smocking" tu apa. Mati2 ingat orang merokok, kesiannyaa, mengong kannn aku ni!... Sebelum menyertai Give Away ni ada beberapa syarat yang harus diikuti, antaranya....jeng...jeng....jengggg :-)

Give away ni bermula dari hari ini 19 Febuari - 3 Mac .

- Terbuka untuk semua follower blog saya yang berada di Malaysia saja , so jom la follow my blog.

- Kalau boleh buat la entry yang simple je tentang giveaway ni .

- Link kan blog saya ni di blog list anda .

- Sila tinggalkan sebarang komen di ruang komen dalam entry giveaway ni .

- Tinggalkan jejak/link blog anda di ruang komen entry ini , nanti senang saya nak contact anda .

- Hanya 4 orang pemenang sahaja.

Jadi apa ditunggu lagi, cepat leer, sapa tau kot2 nasib baik, selalu orang buat hadiah untuk 1 pemenang, ni kak nannie sediakan 4 hadiah berlainan untuk 4 orang. Saya tak memang pun tak pe, cuma nak bagi sokongan moral kat kak nannie....tapi kalau dah memang lagi bessss!!!!...hehehe..

No comments: